innocent drinks har eksisteret i mere end 16 år i Storbritannien og er i dag Europas bedst sælgende smoothie-mærke. Vi sælger naturlige, sunde produkter, som skal hjælpe folk med at leve sundt og dø gamle. Vi laver frugtsmoothies i små flasker og store kartoner – fra det bedste frugt vi kan finde – og et udvalg af forfriskende ikke-fra-koncentrat juicer. Vi begyndte med tre medarbejdere og er i dag mere end 250 mennesker fordelt over hele Europa (med produkter på hylderne i 15 forskellige lande). Vi har en omsætning på over 1,8 milliarder kroner om året. Vi introducerede vores smoothies i Danmark i 2006, og siden da har vi også lanceret vores juice og smagfulde smoothies til børn.

Som virksomhed vil vi gerne gøre det let for folk at gøre noget godt for sig selv – og efterlade planeten en lille smule bedre, end vi fandt den. Det forsøger vi at gøre på alle områder, lige fra at købe grøn elektricitet i Fruit Towers til at købe frugt fra de frugtplantager, der gerne vil gøre lidt ekstra for at behandle miljøet og deres medarbejdere godt. Siden 2006 har vi fået alle vores bananer fra plantager, der er godkendt af Rainforrest Alliance. Vi donerer 10% af vores overskud til velgørenhed, primært innocents egen fond, som yder tilskud til NGO'er i de lande, hvorfra vi henter vores frugt.

innocents smoothies til børn blev kåret til ”Årets lancering 2011”, og i 2014 blev vi udnævnt som Danmarks nr. 1 juice på køl. Det går vi stadig og er lidt stolte af.